Når du handler på frederikkewaerens webshop, handler du med VIPmedia CVR 36156864, og du accepterer samtidigt vores handelsbetingelser, som du kan læse herunder.

Fragt
Danmark: Fragt koster fast 50 kr. og kun til danske adresser.
Alle bestillinger leveres med DAO og er uden husstandsomdeling.
Øvrige lande: Kontakt shop@frederikkewaerens.dk for bestilling og levering til udlandet.

Levering
Medmindre andet er angivet, er der normalt 3-4 hverdages leveringstid. Leveringstiden kan dog være længere i ferieperioder.

Betaling
Du kan betale med Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og Diners og via MobilePay.
Betalingen foregår over en krypteret server via 3. parts betalingsgateway og er lige så sikkert som at benytte dit kreditkort i supermarkedet. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv 25% moms.

Beløbet trækkes fra betalingskortet, når pakken afsendes.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Bemærk at ved personligt signerede bøger bortfalder fortrydelsesretten.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på shop@frederikkewaerens.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens egenskaber.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Reklamation

Der gælder 24 måneders reklamationsret for køb. Reklamationen skal ske inden 2 måneder efter, fejl eller mangler er konstateret.

Hvis du har en reklamation skal denne sendes til mailadressen: shop@frederikkewaerens.dk

I mailen skal indgå et billede og en beskrivelse af reklamationen. Desuden skal ordrenummeret angives i emnefeltet.

Vi bestræber os på at behandle reklamationen inden for 24 timer.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Kundeservice til frederikkewaerens webshop
Mail: shop@frederikkewaerens.dk

VIPmedia ved Frederikke Kjær Wærens, Bjælkevangen 9, 2690 Karlslunde. CVR 36156864

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl.