En typisk dag hos @frederikkewaerens - Frederikke Wærens
Inspiration

En typisk dag hos @frederikkewaerens

Jeg bliver ofte spurgt om, hvad jeg egentlig laver på en helt almindelig arbejdsdag. Det er lidt svært at svare på, da mine dage sjældent er ens. Jeg har derfor udvalgt en helt tilfældig dag, så I kan få en ide om, hvordan en dag kunne se ud, i mit lille @frederikkewaerens firma 🙂

MIN DAG:

Kl.8: Jeg står op. Tjekker lidt Instagram (hvilket jeg gør ca. 1000 gange om dagen) og spiser morgenmad. Min morgenmad består for det meste af enten en smoothie, en salat (altid med kål) eller rugbrød, avocado og æg. Så kan jeg holde i mange timer 🙂 Jeg spiser faktisk aldrig morgenmadsprodukter som skyr, yogurt eller hvad det nu kunne være.

Kl.9: Tjekker lige min indbakke og svarer på de vigtigste mails.

Kl. 10: Pynter og fotograferer denne kage, så I kan få opskriften.

Kl.11: Så er det ellers om at gøre mig klar og komme ud af døren, så jeg kan fange et tog mod København. Skal til et dessertevent på Restaurant Niels, som ligger på Nobis Hotel.

Kl.12-15: Spiser mig mæt i de mest overdådige desserter og salte snacks kreeret at selveste Maja Vase og restaurant Niels! Se lige den fine lyserøde dessert og en drink med guld i. Det fineste forårsbord dækket af Julie Wettergren og Sara Maria Franch-Mærkedahl.

Kl.15.30-17: Jeg suser videre til endnu et event hos Multiform, som er et eksklusivt køkkendesign-univers. De byder på bobler, restaurant Kadeau kokkerer lækkerier og vi ser på et marmorkøkken til 1 million danske kroner!! Sådan et køkken gad jeg da godt at eje, men det må vidst blive i mit næste liv.

Kl. 18: Jeg er hjemme igen efter en dejlig lang dag og er propmæt efter alle de lækkerier jeg har fået serveret i løbet af dagen. Så jeg springer aftensmaden over 🙂

Kl. 19: Min mor og jeg går en tur på stranden. Det er den rene terapi at gå ved vandet og jeg er lykkelig for at bo, nærmest på stranden. Jeg går næsten en tur på stranden hver dag med god musik i ørerne og så frisk luft og lyden af brusende bølger. Når jeg går sammen med min mor snakker vi rigtig meget om mit firma og vi lufter gode ideer og nye tiltag. Min mor fungerer som min manager! Hun er den vildeste til at planlægge og hun har altid så mange gode ideer og ser tingene på en helt anden måde end jeg gør. Det er guld værd at have hende ved min side!

Kl. 20: Jeg finder computeren frem igen og svarer på mails, planlægger opskrifter og samarbejder, og finder ny inspiration.

Kl.21: Jeg blender lige sådan en lækker iskaffe shake sammen til mig selv og min familie. Mums!

Kl.22.30: Jeg drikker et stort glas vand, ser lidt fjernsyn og så går jeg i seng.

Tusind tak fordi du læste med!